sobota, 25 marca 2017 r.  Imieniny: Bolka, Cezaryny, Marioli
Komentarze
Sprzedaż wielokanałowa pobudza konkurencyjność sklepu

Dodano: 27.12.2016 21:18 | 17 odsłon | 0 komentarzy

Źródło: 300polityka.pl
Źródło: 300polityka.pl

Badania TNS Polska dowodzą, że przeciętny konsument internetowy to dobrze wykształcony Polak, w wieku do 30. roku życia, który mieszka w dużym mieście. By wpasować się w stale rozwijające się trendy, przedsiębiorcy powinni wsłuchać się w potrzeby klienta, który nie opiera się nowoczesnym rozwiązaniom, nabierając coraz częściej przekonania, że korzystanie z sieci ułatwia życie. Co [...]

Więcej w serwisie www.finanseosobiste.pl »

Tagi: Badania



Komentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2017 rediff.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone