sobota, 24 czerwca 2017 r.  Imieniny: Danuty, Jana, Janiny
Wiadomości z tagiem Ubezpieczyciele  RSS
Mieszkaniówka nadal nierentowna [Rynek]

Dodano: 12.06.2017 7:47 | 2 odsłon | 0 komentarzy


Ubezpieczyciele nadal dopłacają do ubezpieczeń mieszkaniowych i przyznają, że istnieje ryzyko powtórzenia sytuacji, jaka miała miejsce na rynku (...)

Źródło: feedproxy.google.com

UK: ubezpieczyciele pomogli 1,3 tys. turystów dziennie w 2016 r. [Świat]

Dodano: 08.06.2017 7:29 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Asociation of British Insurers przygotowało zestawienie dotyczące roli ubezpieczeń turystycznych. Wynika z niego: Ubezpieczyciele turystyczni w (...)

Źródło: feedproxy.google.com

Kłopotliwa branża zmierza ku regulacji.

Dodano: 07.06.2017 6:00 | 12 odsłon | 0 komentarzy


Często pomagają, czasem szkodzą, nikt ich nie chce nadzorować - kancelarie odszkodowawcze. Ubezpieczyciele chętnie by je uregulowali. Uporządkowania działalności tych podmiotów chce też rzecznik finansowy, choć przyświeca mu zupełnie inny cel niż ubezpieczycielom. Sami zainteresowani są podzieleni w tej sprawie.

Źródło: forsal.pl

Wtyczka potrzebna od zaraz [Europa aktywnie tworzy przyszłość]

Dodano: 05.06.2017 8:57 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Multikanałowość i omnikanałowość to Święty Graal współczesnych ubezpieczycieli. Wiedza o kliencie - kolejne wielkie hasło. Kluczem i do multikanałowości, i do data miningu są zasoby. I doświadczenie. Zasoby to hurtownia danych. I zebranych samodzielnie, i wzbogaconych o dane zewnętrze, by móc o kliencie wiedzieć więcej. Jeśli profilujemy skutecznie klienta z pomocą 200 pól, to jeszcze lepiej zrobimy to mając do dyspozycji 500 informacji o tym samym kliencie. Ubezpieczyciele lepiej od klientów muszą wiedzieć, czego ci klienci potrzebują. Już za chwilę tak stanowić będzie prawo!

Źródło: feedproxy.google.com

Ubezpieczyciele i insurtechy na jednej platformie [Technologie IT]

Dodano: 29.05.2017 7:17 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Projekty współpracy z insurtechami pokazują, że ubezpieczyciele, te konserwatywne, technologiczne "dinozaury", są i nadal będą potrzebni. Insurtechy ich nie zastąpią, gdyż same potrzebują wsparcia większych graczy. Ubezpieczyciele natomiast stale poszukują nowych kanałów sprzedaży i nowych partnerów do współpracy.

Źródło: feedproxy.google.com

Ubezpieczyciele coraz aktywniejsi w internecie [Rynek]

Dodano: 23.05.2017 7:57 | 4 odsłon | 0 komentarzy


Rzeczpospolita podejmuje temat sprzedawania usług przez internet i podaje, że ubezpieczyciele są coraz aktywniejsi w sieci. Uniqa zauważa, że (...)

Źródło: feedproxy.google.com

Huragan, przepięcia i rozbój - grillowanie może być niebezpieczne

Dodano: 23.05.2017 6:00 | 4 odsłon | 0 komentarzy


Grillowanie stało się w ostatnich latach "narodowym sportem" Polaków. Niewielu właścicieli ogródków i działek rekreacyjnych zdaje sobie jednak sprawę z zagrożeń związanych z biesiadowaniem pod gołym niebem. Ubezpieczyciele próbują przy okazji wykroić swój "kawałek tortu" oferując specjalne polisy.

Źródło: biznes.interia.pl

=> Komunikacja nie dba o klienta <= [Felietonik Anny Sitarek]

Dodano: 22.05.2017 8:22 | 4 odsłon | 0 komentarzy


Ubezpieczenia komunikacyjne to najbardziej konkurencyjna "działka" w branży. Ubezpieczyciele jednak - jak się okazało po teście formularzy kontaktowych - wcale o klienta nie walczą. Niektórzy nawet w ogóle potencjalny kontakt i przypis olewają.

Źródło: feedproxy.google.com

Ubezpieczyciele nie zachowują żadnych relacji z klientami [Podsumowanie tygodnia]

Dodano: 22.05.2017 7:22 | 4 odsłon | 0 komentarzy


Z miliona Polaków, którzy sprzedawali przez ostatnie 25 lat ubezpieczenia, dziś w branży pracuje już tylko garstka. Równocześnie zadziwiająco wielu ubezpieczycieli pozostawiało swoje relacje w rękach agentów, których... już dziś nie mają. Tym samym nie mając też już żadnej relacji z klientem. To bardzo ciekawe i poważne zagrożenie. Które zresztą z rynku ani życiowego, ani majątkowego bynajmniej nie zniknęło.

Źródło: feedproxy.google.com

Ubezpieczyciele dostrzegli młodych Polaków

Dodano: 17.05.2017 8:31 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Młode pokolenie bardziej niż swoi rodzice interesuje się produktami finansowymi - wynika z raportu, na który powołuje się środowy "Puls Biznesu".

Źródło: forsal.pl


Starsze wiadomości »
reklama

Copyright © 2008-2017 rediff.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone